Maybelline Age Rewind Kapatıcı İncelemesi

Herkese Merhaba :)
Bugün birçok vloggerlarda da gördüğümüz Maybelline Age Rewind Kapatıcı hakkında yorumlarımı sizlerle paylaşacağım. İyi okumalar...




Makyajların olmazsa olmazlarından kapatıcıları, en çok göz altında kullanıyoruz.Bu kapatıcı da tüm beklentileri karşılıyor diyebilirim.
Özellikle de göz altı mor ve sorunlu olanların çok beğeneceği bir ürün.




        Özellikleri:
  • Göz altını kapatmak yerine silmeyi vaat ediyor.
  • Yaşlanma karşıtı bir ürün.
  • Kapatıcılığı yüksek.
  • İçerisinde Goji Berry (Kurt Üzümü) var.
  • Gayet ince ve yumuşak bir yapısı var.
  • İçerisin de 6,8 ml ürün bulumaktadır. (Neden 6,8 :))




Süngeriyle beraber uygulanıyor, fakat sünger hem çok ürün emiyor hem de devamlı o süngeri kullanmak pek de hijyenik değil bu yüzden ben süngersiz kullanıyorum. Siz de dilerseniz süngerini çıkartıp kullanabilirsiniz.
Kullanımı da gayet kolay bordo renkli mekanizmayı sola doğru çeviriyorsunuz,çok fazla çevirmenize gerek yok 3-4 tık çevirmeniz yeterlidir.
Elle ya da süngerle uygulamanızı tavsiye ederim, fırçaya göre daha güzel bir bitiş bırakıyor.
Kapatıcılığı yoğun olmasına rağmen yapısı gayet ince ve yumuşak.
Göz altlarına dolma yapmıyor ve kurutmuyor.
Kalıcılığı da gayet başarılı ortalama 6-7 saat bozulmadan kalıyor.
Uzun süre kalsa bile herhangi bir parlama ya da bozulma yapmıyor.


Eğer benim gibi açık tenliyseniz light rengi bile biraz koyu kalacaktır bu yüzden fair rengini almanızı öneririm.Yine de mutlaka bir testerını deneyerek alın.
Ben indirim de Watsons'dan 19 lira civarın da bir fiyata satın almıştım.Gratis, Watsons, Rossman gibi kozmetik marketler de bulabilirsiniz.


Sevgiler :)


Yorumlar

  1. Teşekkürker ben de almayı düşünüyordum kararsız kalmıştım aklımdaki birçok soruya yanıt bulmuş oldum

    YanıtlaSil
  2. Bilgilendirdiğiniz ićin tesekkürler deneyeceğim 😙

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim mutlaka bakın ve deneyin ☺️

    YanıtlaSil
  4. Eşimle birlikte Sizi severek takip ediyoruz bu ürünüde erkekler de kullanabilir mi.bay için ürün paylaşımlarınızı da bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi kullanabilirsiniz Alper Bey :) Göz altlarınıza ya da yüzünüz de kapatmak istediğiniz bölgeye uygulayabilirsiniz. İlerleyen günler de cilt bakımı ile ilgili ürünler paylaşacağım onları kadınlar ve erkekler de kullanabilir.☺️

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar