YVES ROCHER İNCE TELLİ SAÇLAR İÇİN HACİM VEREN SAÇ SPREYİ

Merhabalar :)
YVES ROCHER markası, ürünleri bitkisel ve doğaya zarar vermeden ürünler sunmasıyla en sevdiğim markalardan birisi.
Bugün de, Yves Rocher İnce Telli Saçlar İçin Hacim Veren Saç Spreyi hakkında yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.
İyi okumalar...


İnce telli ve düz saçlara sahip olduğum için devamlı hacim veren ürünlere bakıyorum. Geçenlerde satın aldığım bu ürün, ince telli saçlara kolayca şekil ve hacim vermeyi vaat ediyor.
Ürünü ıslak ya da kuru saça uygulayabilirsiniz, ben ikisini de denedim ve ikisinden de verim aldım. Daha sonra baş aşağı şekilde köklerden başlayarak sıkınız. Son olarak hacim vererek kurutunuz.
Saçınızın görünmeyen kısımlarına sıkınız, üst kısımlara kesinlikle sıkmayınız yağlı bir görünüm bırakacaktır.


İçerisinde şekillendirici etkiye sahip Ebegümeci var bu yüzden kokusu çok güzel kokmuyor yani bitki kokuyor :)
Üründen genel anlamda memnun kaldım vaatlerini yerine getiriyor, saçlarıma güzel bir hacim de verdi. Sizin de ince telli ve hacimsiz saçlarınız varsa bu ürüne şans verebilirsiniz.

Asıl fiyatı 30 lira ama indirim zamanı 24 liraya düşüyor, sizler de Yves Rocher Mağazalarında bulabilirsiniz.

Sevgiyle kalın :)

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar